oztmizayse 6+5 gebeyim. Bulantı yüzünden beslenemedim ve serum aldım. Ama 2 gündür bulantılarım çok azaldı. Hala ilacın etkisi olabilir mi. Bu durumu yaşayan var mı
Adige3062 oztmizayse canim serumun etkisidir tecrübelerime dayanarak söylüyorum ama maksimum 1 gün snra etkisini kaybeder. Bende ilk 13 14 hafta iki günde bir acillerdeydim. Serum beni iki gün idare ediyordu
Adige3062 oztmizayse tabi herkesin bünyesi farkli. Belki de azalmis bi sekilde devam edersin. Mide bulantisi gercekten cok kötü yaşamayan bilemez ama geciyo o haftalarda☺
Kubra12345678 oztmizayse istersen bı doktora görün fakat bende 3 gün ardı ardına serum aldım bulantılarım belli bı süre geçti sonra yine tekrardan aynı şiddettiyle geri başladı endişelenmeyin
oztmizayse Adige3062 ya ben 3 kez kaybettim bebeklerim. Bu 4. Gebeligim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Herşeyden sebep arıyorum
oztmizayse Adige3062 hep diyorlar ya kanama ve sancin yoksa korkma diye. Son gebeligimde ne kanama ne sancim oldu. Ama bi gittim ki kalbi durmuş hem de 4 haftadır
oztmizayse Kubra12345678 doktorumla görüştüm gitmeme gerek olmadığını söyledi. İnşallah bi problem yoktur. Kan pıhtılaşması var bende. Bir sürü ilaç kullanıyorum. Artık psikolojim bozuldu 🙁
Adige3062 oztmizayse hayirlisi olsun canım kötü düsünme sen illa bulanti olcak yada hep ayni seviyede olcak diye bisey de yok
oztmizayse Adige3062 insan benin gibi acı tecrübeler edinince böyle oluyor sanırım 😢 Rabbim hakkımızda hayırlısı olanı versin