Hanifee1273 Asnb bu sefer Endokrin bölümüne gideceğim . Hamilelik değil de bu troid olayı beni bitirdi yani
Fatihmina60 Hanifee1273 oyle deme sukur et yıne canım hamıle kalmak ısteyen ınsanlar cok sukur hamıle kalabılıyoruz Rabbım ımtıhanı ınslalh saglıklı sıhhatlı bebegını kucagına alırısın