deryamehmet35 Kızlar ben burada çok güzel eskilerdenim herkes hamile kalınca moralim bozulup 8 aydır falan gitmiyorsun.bunu size danışmak istedim adetim geceli 11 gün oldu ilişki sırasında kanama geldi ve 2 gündür çok a kahverengi şeklinde kanama geliyor böyle olan varmı aranızda acaba böyle olup hamile olan hiç şaşmaz normalde adetim
Ozdmrkbraa deryamehmet35 kuzum ilişki sırasında geldi diyince lekelenmeyi bilemedim inşallah yardımcı olan birisi yazar
Pamuk123 deryamehmet35 Canım benim adetim20 ekimdi 28 ekimde bitmişti 10 Kasım’da bi kaç gün kahverengi lekelenmem olmuştu erken adettir düzensiz diyip takmadım 22aralıkta hastalığım gecikti derken 8 haftalık hamile olduğumu öğrendim o lekelenmede meğer hamileymişim rabbim sanada isteyen herkesede nasip etsin inşallah 😊🙏
Waitingforgodot Merhaba, benim yumurtlamanın ertesi iki ilişkide hafif bi kanamam oldu . İlk defa böyle bişey yaşamıştım. 5 gün sonrasıında da misafirim vardı ve çok ayakta kaldm ogünün gecesinde de bi damla gördüm. İdrar testim pozitif kan sonucunu bekliyorum🤗
deryamehmet35 Waitingforgodot ayy ne kadar güzel ya çok sevindim sizin adınıza benim iki tane düşük oldu kürtaj oldum ve myomum vardı ameliyat oldum hiç bu şekilde bir kanama yaşamadım artık bakalım sonucu ne çıkacak çok merak ediyorum
Waitingforgodot deryamehmet35 inşallah hayırlı güzel haberler alırsınız🤗 bence test alın merak insanı yiyip bitiriyor☺️
deryamehmet35 Pamuk123 inşallah canım ya ben daha önce dusuklerimde lekelenme oldu ama hamilelikte olmuştu böyle olunca acaba mi dedim 8 aydır deniyoruz nasip olmadi
deryamehmet35 Waitingforgodot canım yapıp hüsrana uğramak istemiyorum ama merakta ediyorum acaba mi diye hesapladım şimdi 7 gun varmış benimde o programları falan silmiştim şimdi yükledim adet günüm 15 Haziran takibi birakmistim
Waitingforgodot deryamehmet35 biraz daha bekleyin ozman az kalmış☺️ Rabbim sevindirsin, yüzünüzü güldürsün inşallah🌸