Jasmina benim de 1 kaybim var su anda 7+1im ve düşük tehlikesi dediler bana da, biz zaten sürekli diken üstündeyken bir de böyle hep en kötüsünü söyleyen doktorlara çok sinir oluyorum…Insallah enfeksiyonu sağ salim atlatırsınız bebişin seninle kalır canım, iyi düşünmeye çalış