Hamilelikte risk her zaman var rabbim hepimizi bütün kötülüklerden korusun ilk 3 ayda var 5. Ayda var 7.ayda var doğumda var doğumdan sonrası var böyle düşünürsek hem kendimizi üzeriz hemde o zaman hiç bişey almayalım heran bişey olabilir diyelim bu kişiye eziyet diye düşünüyorum güzel düşünmek lazım kötüyü çağırmayalım kişi isitiyorsa bir kaç bişey alsın bu onu mutlu eder motive olur çünkü hepimiz stres altındayız yediğimiz yemeğe attığımız adıma uyuma şeklimize kadar düşünüyoruz aman bebeğimize bişey olmasın diye bu minik alışverişte bu süreçte inanılmaz keyif verir anneye tabi abartman bir iki minik parça ile 😍