Manolian Slm herkese 26. Haftadayımm ilk gebeliğim,oğluşumun kilosu 1.200 olmuş şeker yüklemesi önerdi doktor yarın yaptıracagım sizce normal bir durum mu korkmalı mıyım yoksa sağlıklı bir durum mu?
1994ozg Manolian yani ben 26+4 iken gittiğimde 1200 falandı 1 hafta önden gidiyo demişti ama şeker yükleme yaptırmıştım o gün zaten, doktor sanmam şekerden falan değildir normal dedi
Yesmckmk Manolian ben de tam 26 haftalıkken şeker yüklemesi yaptırdım özelde kilosu 755 gram 33 cm idi ve gebelik şekerim çıkmadı haftasıyla uyumlu gidiyor ve kilosu çok güzel demişti bana
Berra20 Manolian normal bnce . Seker yukleme yaptrmadi drm bana. Aclik ve tokluk sekerime bakti. 27.hafta da 1100 gramdik bizde .iyi düşün iyi olsun
Gzmsydr Manolian 25+0 da kontrole gitmiştim 34 cm 800 grama yakında kılosuydu gayet iyi demişti kilosu boyu biraz önden gidiyor çok iyi demişti şeker yüklemesi yaptırmadı bana ilerde ister mi bilmiyorum
d190516 Manolian 24+4 üm 850 gram 35 cm benim oğlan da önden gidiyo şeker yüklemesi de yaptırdım 3 gün önce çok şükür çıkmadı şeker falan