Berke Kizlad merhaba herkese. Bgun 5+3 olduk kontrlum vardi ultrasonda kese 11.2 mm ama bebek gorunmedi normalmi sizde nasildiii yardmci oln lutfen😔😔😔
Selin17 Berke benimde 5 haftalıkken görünmemişti canım, 1 hafta sonra tekrar gittik çok şükür hem kalp atışını dinledik hem bebeği gördük telaşa kapılma 🥰
Nnur1 Berke tabiki normal ☺️ ben 4+6 da gittim sadece kese görünüyordu. 6+2 de de kalp atışını duydum. Biraz daha bekleyin görünecek inşallah ☺️
UrasEgeninannesi Berke 6.haftadan önce genelde görünmüyor canım vajinal bakılsa da. Daha çok erken korkma 😊
Kiwi12 Berke benimde gorunmemisti kuzum hatta ilk gittim 5haftalikti görülmedi kesede 1hafta sonra gittim kese göründu ama kalp atışı duyulmadı 7+3te gittim ozaman duymuştum
Hlse Berke amin canim korkma bende zaten 5 haftalik oldugunda kese var mi yok mu diye bakiliyor haftaya gittinde gorursun canm bende mide bulantisi icin gittim ve kalbini ve kendini gordum 6 +2 de
Kiwi12 Berke sen içini sıkma kuzum Allah’ın izniyle bişey olmaz dua et surekli Allah’ın izniyle biseycik olmaz
Seval22 Berke canım daha çok erken bebek için 5+3 te kese gözüktü doktorum 7 den sonra anca bebek gözükür dedi gözükmezsede korkma diye uyardı 8. Haftada pıt pıt kalp atışını duyduk şükür hiç bozma moralini daha çok küçük