Umudunannesi Gebeliğin başından beri bebeğin sıvısı fazla üst sınırda dediler hep. Gebelik diyabeti çıkmadı 29.haftadaki kontrolde göbeği 1 hafta ileride dedi doktorumuz. Benzer Bi durum başına gelen var mı
Fatma-cnr06 Umudunannesi bende benzer durum yasadım gebelıgımın basından berı sıvısı normaldı 29+6 da gttgmde bıraz fazla dedı doktorum aclık tokluk kan verıcem seker yuklemesı yaptırmamıstım
Umudunannesi Fatma-cnr06 bende yaptırmamıştım 27 de gittiğimizde istemişti. 29 da gittik şeker yok göbeği de 1 hafta ileride takip edicez dedi. Sağ salim gelselerdi yavrularımız