Rabia_Nazar Selamün aleyküm arkadaşlar ben 10+2 haftalığım yarin nasip olursa yolculuğa çıkacağım sizce bı sıkıntı olurmu?
Mervenur_kcbs Rabia_Nazar canım ben de o haftalarda yolculuk yaptım 10 saatlik yol falandı 2 saatte bir yürü dedi 10 dakka doktor kan pıhtılaşması olur bebek dedi öyle kuzu
Rabia_Nazar @ Canvecansu Ne bilim belli olmuyoki hani pek doktorda gidemiyom doktor en son 1 ay sonra gel dedi oda cinsiyet için ondan 🥰
Mervenur_kcbs Rabia_Nazar 1.5-2 saat bir en az 10 dakika yürümeniz gerekiyor mümkün olursa ayaklarını uzat yolculuk esnasında ama kesin yürü kanaman olursa yolculuk sonunda doktora git ama inşallah olmaz 💗🌸
Rabia_Nazar Mervenur_kcbs Tamam insallah yaa dikkat ederim çok teşekkür ederim canım bnm 😍🥰peki kan pıhtılaşması neden oluyormuş ki ?
Mervenur_kcbs Rabia_Nazar sürekli oturrur pozisyonda olduğun için bebek tam gelişmemiş oluyor o haftalarda o yüzden 🙈