Ysmnsml Arkdşlar ya ben mide yanması için pronat surubunu içiyorm yalnız cok mu ıcıyorm bilmiyorum. Sız kac gunde bı suse bıtırıyorsnz mesela
NaimeYilmaz Ysmnsml buda sanırm gavıskon gibi rennie gibi birşey.. Tmm bunlar zararı yok fazla ama 1 sıse cok fazla deglmı? Benm kullandıgım cok kucuk mesela 10 kapak anca vardır ben yatarken ıcıorm sadece 2 kapak falan
Gnalbayrak Ysmnsml evet ya öyleymiş deneyledik ve görmüş olduk 😁 bu arada sevindim cinsiyetini ogrenmene daris bizim başımıza inşallah Allah sağlık li mutlu mesut büyütmeyi nasip etsin inşallah nazar değmesin prensese 😘😍
Ysmnsml NaimeYilmaz ya şöyle soylim. Ben 24 haftalık hamileym ve ilk aydan berdr benm midem yanıyo. Yani 24 haftadr 3 şişe btrdm cok mu😞
NaimeYilmaz Ysmnsml rennie ıcıorm ben doktorum 2 cocuk annesı ve gebelıgı boyunca 30 sıse bıtırdıgını guvenle ıcebılecegmı soledı. Sızınkının markası farklı oldugu ıcın bısey dıyemıcem ama bunu doktorunuza sorsanız emn daha saglıklı cvp alırsnz