Tugba_58 Kızlar bebişlerinizin hareketlerini hissettiniz mi ?? Bide benim gibi beli ağrıyan varmı acaba 😏
bebegim_28 Tugba_58 🙋♀️ beni 17+1 oldum bel ve kalça ağrılarım var hareket bir iki defa sanki pıt pıt olur gibi oldu ama bebek mi bilemedim bugün kontrolümüz var bakalım gösterecek mi cinsiyetini 😊
hhb53 Tugba_58 17+1 felaket bir bel agrım var ikizlerim olcak Allah nasip ederse. Doktoruma sordum bel kemiklerin çok kuvvetli değilse bel agrın olması cok normal dedi
Tugba_58 bebegim_28 bendede öyle oluyo hareketleri şimdilik doktor 20. Haftada hissedersiniz dedi 😊 cinsiyetini gösterir canım merak etme bende geçen hafta öğrendim çikolata ye gitmeden ☺️
bebegim_28 Tugba_58 15 haftada gittim çilota yedim su içtim kıpırdamadı hiç uykucu 😁 bakalım belki bugün gösterir 🤲
Ozqe94 Kızlar bende geçen hafta 2 kere gittim erkek gibi dedi ama cokta emin olamadi ya 12. Haftasında ogrenenler3 özeniyorum ya 😂 ayrıntılı ulturoson da tam belli olcak artık
Smy10 Ozqe94 12. Haftamda gittiğimde erkek gibi demişti Cumartesi gittim kesin kız dedi sürprizlere açık olmak lazım 😄🥰
Ezgim Bende 17+5 im küçük küçük hissetmeye başladım 💞 tek problemim seddetli kalca sag bacak ağrısı resmen topalliyorum cuma kontrolu dort gozle bekliyorum 💓