Miniginannesiiii1111 plasentada mikrokalsifikasyon dedikleri yaşlanma belirtisi varmış, ben kendim de hemşireyim aynı hastanede 2 kadın doğum 1 radyolog dışarıdan da özel perinatolog takip ediyor. Plasenta yaşlanmaya meyilli olmasına rağmen kan akımlarında çok şükür sorun olmadığı için sezaryenle almıyorlar bebeği şu an, plasenta tamamen yaşlanana kadar Bi 2 3 hafta daha kazandırabilir bize dediler 3günde bir dopplere giriyorum kan akımına bakılıyor. Bozulduğu an sezaryene gireceğim. 4doktorun ortak kararına bağlı gidiyoruz şu an kötünün iyisi diyorlar, su az ama kritik değil