Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim normalde lazere gitmiştimm zamanında bacaklarımda kol altımda cok cok az kıl vardı lazerli olduğım icin 4 5 ayda bir alırdım jiletle bacaklarımı belli belirsiz cıkardı kalanlarda ama simdi inanamıyorum resmen kıl fıskırıyor normalmi bu durum canımı cok sıkıyor😐