Kalben3434 Merhabalar 49 kiloyla hamile kaldim 33 haftalık gebeyim 70 kilo olmusum çok mu kilo aldım kızlar gobegim de yok o kadar sizce bana fikir verin[url=https://hizliresim.com/acukBA][img]https://i.hizliresim.com/acukBA.jpg[/img][/url]
Bicanbehiye Kalben3434 benim kuzenimin eşide senin gibi 40 li kiloyla hamile kaldı 30 kilo aldı şimdi bebeğinin ablası gibi duruyor .30 kiloyu o almamış gibi 😁 senin bünyede öyle belkide
inancin_annesi Kalben3434 evet fazla almissin ama hic gostermiyorsun bebis saglikli olduktan sonra skinti yok :)
Selimerve Baya almışsın ama hoc bellı etmıyorsun o kadar aldığını maşallah 🥰 bence dert edılcek bısey degıl dogumdan sonra kolay verırsın bende 57 yle hamıle kaldım sımdı 68 olmuşum doguma kadar 75 olurum buyuk ıhtımalle 😊