Herkese merhabalar güzel anneler ve tatlı bebekleri. Ben de tıpkı herkes gibi buraya Doğum hikayemi yazacağım günü bekledim adım adım 🙈☺ 38+2de planlı sezaryenim vardı ilk kızım da sezaryen ve 38 haftalık doğumlu olduğundan 39ları beklemeyecektik. Ancak benim fındığım 3 gün boyunca süren ve 100-105leri bulan nst sancılarıyla 19 Nisa’nda olan doğumumuzu, 37+4te 14 Nisa’nda yapma kararı aldık doktorumla. İlk Doğumum genel anestezi ileydi ve herkesin tecrübesi kendine ama benim için zor bir tecrübeydi. Uyanır uyanmaz kesi yeri acısını hissetmek o halde odaya kadar sedyede taşınmak😕 beklediğim gibi değildi o yüzden bu kez spinal anestezi olsun hem bebeğimi göreyim hem işlem bittiğinde ağrım olmasın dedim🤗 14 Nisa’nda sabah 8:30da ameliyathanedeydim, spinal için önce lokal küçücük bi iğne yaptı doktor, sonra spinal iğnesini hepsi dayanılabilecek acılar. Yattıktan sonra biraz göz kararması ve mide bulantısı hissettim hemen ilaçları verdiler. Sonra işlem başladı😃 şunu söyleyebilirim ki yapılan her işlem teker teker hissediliyor ama acı olmadan sündürmeler, kesmeler, baskılar ama %100 garanti verebilirim ki bebeğin çıktığı an ki o rahatlama hissi paha biçilemez🤲🏻💕🌸. Dünyanın en güzel sesiyle en güzel rahatlaması aynı anda 😍 bütün o karın gerginliği herşey bi anda bitiveriyor, dayanılmaz bir rahatlık hissi💓 ardından bebeğin kontrolleri yanınızda yapılıyor, sonrasında eşin doğumu ve kapatma süreci. Beni en en çok zorlayan şey kapatırken ki iki tarafı birbirine yaklaştırma işlemi oldu ki o da sadece 30-40 saniye ve başımda sürekli biri benimle konuşuyordu. Doktorumla da sohbet ediyorduk. Herşey bitti hafif üşüme gelince sıcacık örtülerle sardılar. Odamıza giderken de eski doğumumda olduğu gibi rahatsız edici ağrı, baskı, ekstra acı hiçbirşey hissetmedim. Benden 15dk sonra kuzum geldi eşimin yaşlı gözlerle beni karşılaması, sonra bebeğimin gelişi hepsi ama hepsi spinal anestezi için tercih sebebi çünkü genel anestezide tam ayılamamışken yaşanıyor bu güzelliklerin hepsi. Bu arada nasıl oluyor anlamadım ama spinalde benim sütüm hemen geldi. Bebeğimin ilk emzirmede yutkundupunu duymak, ilk doğumunda 2 gün süt gelmesini beklemiş anne için mucizevi bir ses🤲🏻💕İkinci Doğum olduğu için mi yoksa spinalin artısı mı bilinmez benim ayaklanmam daha kısa sürdü bu kez. Söyleyebileceğim tek kötü tarafı evet malesef baş ve boyun ağrısı gerçeği var ve öyle böyle bir ağrı değil, yaşayan bilir Allah düşmanıma bile vermesin 🙈 kafein, bitter çikolata ve sadece yatmak rahatlatıyor maalesef. Tek duam uzun sürmemesi 🤲🏻 Bu ağrıyı çekenlere Rabbim en tezinden şifa nasip etsin inşallah💕 Hepinize sağlık ve sıhhat içinde doğumlar ve güzel kavuşmalar diliyorum. Anne olmanın her türlüsü zor normali, geneli spinali ama mümkünse normal denenmeli bence. Ardından spinal bu ağrılara rağmen benim tercihim olurdu yine. Bayağı uzun yazdım ama ben her detayı severek okuduğumdan diper hikayelerde yine öyle olsun istedim. Bu arada bebeğim saat 08:34te 52cm ve 3650gr olarak geldi dünyaya. Herkese sağlıklı doğumlar 💓💕