rose90 ben de düşündüm hatta birkaç ebeyle görüştüm ama kimliği kolay çıkartabilmek için doğum yaptıran ebenin kabini olması gerekiyormuş. Maalesef öyle bı ebe de yok. Ha illaki kimlik çıkartılıyor ama birkaç ay sürebiliyormus. Ben eşimi ikna edemeyeceğim onunla uğraşacağım için vazgeçtim