Junemother Hala doğurmayan var mıııı benim gibi tetiklicek neler yapıyorsunuz 😊😊😊 önerileri olanlar ??
Rabiacngz Junemother ay bnde doğurmadın 8 gün kaldı sancı giriyo ama anlayamıyorum sancı mı kandırıyomu bni 🤣 plates topunun üstünde hoplayıp duruyorum. Eşime sırtıma masaj yaptırıyorum hurma yemeye çalışıyorum ama bnm sıpa İn gelcegni yok3600 tosun olmuş nasıl dogurcam bilmiyorum. 🤣🤣
Irazca35 Junemother ayyy benimde 12 gün kaldı ama nezaman gelicek acaba bu bebişler daha nişan filanda yok benim🤷🏼♀️
Mom20_ Junemother kizlar bisey sorabilirmiyim bende 38 oldum su gibi az az akintiniz oluyormu sizinde
Fame Benim son 11 gunum kaldi ve sabahtan beri afedersiniz ishal yuzunden tuvaletten cikamiyorum dakka basi git gel midemi bagirsaklari rahatsiz edecek bisey de yemedim her zaman yedigim seyler ama bilmiyorum biran evvel dogursam artik diyorum.
Mervealco 10 gün kaldı tık yok.Sıfır belirti. Ne gelen var ne giden 😔😔 Korkudan sezeryan günü alacağım bu gidişle
oygenkubra Mom20_ ben 37+4’üm benim de son zamanlarda akıntım sulu, ben de merak ettim . çarşamba kontrolüm var soracağım ama ben son zamanlarda akıntının sulu olması normal diye biliyorum
Mervealco Mom20_ tuvaletimi yaptıktan 1-2 dk sonra hemen ıslanıyor akıntı çok aşırı var ama akıntı şeklinde oluyo, her seferinde bakıyorum tekrar bakıyorum suyum mu geldi acaba diye doktoruma sorduğumda normal dedi
Gizemhande Benimde son 12 sancım kasılmam oluyor arada nstde de sancım çıkıyor bide bitmek bilmeyen vajinal enfeksiyonum var 🤦 bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle akıntım olmamıştı
Ecrinbzkrt Son 1hafta dıyeyım bugun catı muaynesı oldum her an gelebılır dedı suan 37-2 pazartesı kontrolum var tekrar eger acılmam 3 4 olursa o gun yatısım verılcek kızlar catıdan sonra bel agrısı gırıyo hayırlısıyla kucaklarımıza alalım inş🤲🏻🥰