Bence mutlaka gidin kızlar özellikle ilk gebeliğinizse. Hem bildiklerinizi pekiştirip bilmediklerinizi öğreniyorsunuz, hem bi amacı da doğumla ilgili endişelerinizi azaltmak, hem de ebe ve oradaki hamile arkadaşlar dert ortağı gibi bişey oluyor burdaki paylaşımın yüzyüze hali yani🙂