Ftm_bkdmr Merhaba güzel anneler. Benim bir sorumum var sizde de oluyor mu? 23+5 haftalığız. Her gün akıntım oluyor. Beyaz süt gibi kokusuz. Bir de şeyimin sol tarafı ağrıyor. Benim gibi olan var mı? Doktorumu aramalı mıyım ?
Muberraonur Ftm_bkdmr beyaz süt gibiyse eğer mantar enfeksiyonu olabilir benimde öyle mantar enfeksiyonu olmuşum Git doktora bence
Kirpapatyasi Ftm_bkdmr benimde aynısı sağ tarafım ağrıyor. Tahlillerimde enfeksiyon çıktı ve fitil antibiyotik kullanıyorum doktoruna görün ve önlem al canım erken doğum sebebiymis. Bende yeni basladom daha 30. Haftamdayım