Ebrulig 15 senedir içiyorum, 2-3 gün unuttuğum günler de oldu, hiçbir şey olmadı 😁 yani sonuçta hormonlarımız kendileri de değişken salgılanıyo her gün aynı miktarda değil. Bi gün içmedik diye bir şey olmaz. Ama kural şu sabah içmeyi unutursan bir sonraki öğünden yarım saat önce aç karna almalısın