Esra12234 Kızlar 40. Haftamdayım as önce lavobaya gittim pembe akıntı geldi ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun
Kevserr42 Esra12234 cnm 37+1de bnm de nisanim geldi 38+4olduk dogum hala olmadi bazn nisn geldiktn saatler sonra dogum.baslarmis bazn haftalr sonra sn bnce bi acil git derim en azindan kafan rahat eder
Kevserr42 Esra12234 bnce git cnm hastane bi icin rahat eder hm gitmedigin zmn dogum başladı mi baslayckmi gibi bi his kapilirsin kafan rahatlatmak icin git derim bn ama kndi fikrin tabi