Asli_srn Kızlar 30 mayısta yumurtlama gördüm. Adetime 5 gün kaldı. 1 haftadır ovülasyon testlerim hep baya koyu çıkıyor hiç silikleşme yok aynı. Acaba gebelik olabilir mi? Normal gebelik testlerim şuan negatif. Foto yükleyemiyoruz galiba gösteremiyorum
mlsmrtgl Asli_srn gebelik için çok erken canım . Yumurtlamadan en erken 10 gün sonra gebelik testleri pozitif çıkıyor ki en erken . Zaten döllenme 6-10 gün sürüyor döllenen yumurtanın kanala inmesi 2-4 gün sürüyor . Vücut sonra hcg üretmeye başlıyor . Hcg belli bir değerden sonra idrar testini pozitif yapıyor . Erken test yapmışsın .
Asli_srn mlsmrtgl gebelik için erken biliyorum. Ovülasyon testi sürekli aynı çıkarsa gebeliğr işaret diyorlar. 1 haftadr silikleşme hiç olmayınca ben de heveslendim