Selin17
Merhaba canım ben ilk olarak anne yani besiginden başladım daha sonra odasını yaptırdım sadece kurulacak kıyafetleri zaten her gittiğimde aldığım için bitti sayılır ufak tefek seyler kaldı bu ayda bebek arabasını aldim küveti vs herseyi hazır sayılır bir tek örümcek,ana kucağı ve mama sandalyesi kaldı sanırım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🙏😊