Merhabalar 39+5 haftalık hamileyim doktora gidip geliyorum istemediğim halde çünkü sancım çok nstde çıkıyo ama açılmam 1 parmağı geçmez ki bu 1 buçuk haftadan beri böyle açılma olmuyo naparlar acaba bugün yine sancıyla gittim eve gönderdi 4 saat sonra tekrar gel dedi nst de herzamanki gibi sancım çıkınca??? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻😊