aniii Mira Kezban bebeğime hamileyim ilk kızımın adını eşimin rahmetli annesinin adını koyduk ismine ek olarak Asya Sultan Eşim bu da kız olucak onada annenin adını koyalım diyor ama ben bunu konuda çok kararsızım fikirlerinizi paylaşırsanız sevirim
Sermec27 aniii mira güzel hoş bir isim ama kezban için aynısını söyleyemem tabi sizin fikriniz önemli bence farklı bir isim düşünün derim Bebeğinizin ileriki hayatı için de zor oalbılır naçizane fikrim
Minnak16 aniii çok dalga geçerler kezban iami ülkemizde çok iyi bilinmiyor. Benimde 2. İsimim kezban’dı sonunda sildirtmek zorunda kaldım. Tavsiye ermem
Bskhm Kezban Arapçadan kezb yaninyalancı diye geçer mana bakımından da iyi değildir bu biliyorsunuz ahirette ismin anlamı önemlidir
RuzgarsMommy Birbirine bu kadar zit uçlar da isimler cocuklara acayip gelicek ileride siz bilirsiniz yine de