Ben sanmıyorum Raid elektronun zarar vereceğini. Bebeğim doğacak yine odalarımızda olacak. Çok sinek giriyor hepsi de büyük sinekler, evimizin çevresinde yeşillik çok fazla var. Cam açmıyorum yine de bi şekilde giriyorlar. Biz bile dayanamıyoruz, minicik bebeği ısırmasına tahammül edemem. Mecbur kullancam