mom44 Mlsh canm isim iptal mahkeme falan evliliğin daha çıkmaza girer olay dahada büyür bence eşinle ciddi konus olmadı 2 isim koyun belki eşinde koymak istemiyordur aile baskısından koyacaktır
Mlsh mom44 evet o da cok istemiyor sanki ama ailesine karsida artik ezik (baska kelime bulamadim) mi durmak istemiyor bilemedim. Dediginiz gibi hem tatli tatli, hem santaj usulu konusma yapayim bakalim sonuc ne olacak.
mom44 Mlsh evet alttan alttan sölr kızım şefikamı olcak bu kadar isim varken de ağla falan gerekirse 😁 yada kulağına iki isim okuyalım ama nufüs cüzfanıtek olsun de tekligler sun ona ilk çocugum ilerde sorumlu okacağız falan de ağla küs umarım istediğin olur
Melek-123 Allah allah dokuz ay boyunca sen çilesini ćek dogur hayaller kur gelsin alakasizin biri ben koycam desin saçmaa yaa kacıncı yüzyılda yasiyoruz ki off://
Mlsh Melek-123 ah canim aynen oyle, inan o kadar halsizim ki hamile olduguma bile doya doya sevinemedim dusun artik 🤔 Ama sirf onlarin egosu tatmin olsun diye nelerle ugrasiyorum 😏
Melek-123 Mlsh canim valla haklisın sonuna kadar eşini kirmadan incitmeden sòylemenin bi yolunu bul yoksa sen inat ettikce ya da kırıcı konusursan o da üzülür tatli dille halletmeye calış naz yap ruyamda gördüm de istedigin ismi direttt 😊😊
Mlsh Melek-123 evet ofkeyle cozulmeyecegi belli, artik doguma kadar nakis nakis islemeye calisacagim 😉