Nurcan1710 Haftaya girdim bugün sağ tarafımda belimDe sancı bi ağrı var nişan veya suyum gelmedi ama bu hafta doktora gittiğimde 1 cm açılmam ve nst de sancım çıktı doğururmuyum sizde