Jaleeycl Kızlar merhaba adetim üç gün geciktiginde test alıp yapmıştım negatif çıkmıştı şu anda ise hala adet olmadım beş gün gecikti acaba test mi yanlıştı yoksa ben mi yanılıyorum anlayamadım sizce gebelik varmıdır ?
Saby1 Jaleeycl bence jiç acele etme bende aynı durumu bi kaç gün çnve yaşadım 8. Günümde adet oşdum kan verdim test yaptım hep negatif çıktı en a bi 10 gün sabret canım