Benimde boğazım çok fena acıyo sabah acile gittim 10 hafta üstü olmadığım için ilaç vermedi . Kuşburnu suyu ve ılık içicekler tüketmemi önerdi . Bir bardak sıcak suya bal ve limon suyu karıştırıp içtim demin rahatladı boğazım biraz deneyin isterseniz sizde . 😇