Zeynep5260 kıl kurdu en inatçı parazit. Her gün duş alın, her gün 90 derecede yıkayın nevresimleri. Evdeki tüm herkes tedavi olmalı siz kullanamıyorsanız onlr ilaç kullanmalı. Parazitler ölmüyor ilaçla sadece bağırsaktan ayrılıp bosaltılıyor ama parazit yumurtaları trkrar büyüyor bu yüzden sizde tekrarlıyor. Yani 15 gün kuluçka süresi oldugu için ikinci doz alınması önerilir. Ev ahali tırnaklar hep dibinden kesin. Siz ilaç kullanamıyorum dediniz. Probiyotik ürünler tüketin. Bol kefir ve hatta probiyotik takviyesi alın. Ben 3 ay enterogermina kullandım. Her tuvaletten sonra çamasır suyu dokün lavaboyu ovun. En basta dediğim gibi çoo inatçı bir parazit. @