sevillia Benimle aynı gün gireceklerinde Allah yardımcısı olsun. Heyecan,mutluluk,son iki kişi olduğumuz gece.. çok farklı duygular içerisindeyim. Ve en önemlisi bebeğimle aynı bedende son gecemiz❤️ Çok duygusalım.🥺
Esfdnc sevillia Rabbim bir nefeste inşallah aynen ilk karşılaşma olacak inşaşlah çok özel bir an hemen bebeği yanına koysunlar
Caglagul96 sevillia bende seninle ayniyim canim bende cokk heyecanliyim uyuyamiyorum 3 saat sonra hastanede olcam
a_gzde Ayy ben bile duygulandım şu an 😪 Allah bize de nasip etsin inşallah ☺️ Sağlıkla hayırlarla alın kucağınıza yavrunuzu Allah’ın izniyle ☺️
Mucizem_mmm Hayırlı doğumlar canım senin nezdinde yarın doğum yapacak tüm hamileler inşAllah sağ sağlim bebişlerinizi kucağınıza alırsınız🙏🏼❣️🥰 darısı başımıza ne heyecanlısınızdır şimdi 🤰🏽🤱🏽
sevillia Mucizem_mmm amin canım hepimize😊 gözümü kapatsam zihnimi kapatamıyorum öyle bi heyecan korku hepsi bi arada😄
Lotus Hayırlı doğumlar, sağlıkla kucağınıza alın inşallah evladınızı, 18 günüm kaldı benimde. Söylediğiniz gibi biraz heyecan, biraz kırku, biraz sitres… Bizlerede dua etmeyi unutmayın 😇
Mucizem7 sevillia doğuma alınmadan önce neler yaptılar canm.?o süreci de doğum.aninida merak ediyrm.rabnim kolay doğumlar nasip etsin sana allah kurtarsın ins🙏
sevillia Mucizem7 önce önlüğü giydirip lavman yapıldı canım,ardından damar yolu ve nst takibi. Sonra ameliyathaneden alınmayı bekliyorsunuz. Sondayı ameliyathanede uyusukken taktırdım. Cıkarkende ne agrı ne bişey hissettim beni gram zorlamadı.
Selin648 sevillia Allah analı babalı büyütsün inşallah canım . Özel hastanede mi yaptın Doğumu devlette mi ?