Kız ya da erkek bebek için bilimsel olarak doğma süreleri yok .takılmayın böyle şeylere .kimisi hiç beklenmedik anda geliyor kimisi sen neler yapsan da çok geç geliyor .kapalı bir sürpriz kutusu işte .etrafımda bisürü arkadaşımın oğlu oldu ,bitanesi bile 40haftayı görmedi -genelde 38-39en geç…benim ve bi yakınımın kızı da 41haftada suni sancıyla bile gelmedi sezeryan oldu..demem o ki beklentiye girmeyin.