aLmisMomS Merhaba arkadaşlar yarın doğuma gidiyorum inşaAllah 🤲🏻 Kordonumuz dolandığı için 37+3 de sezeryan ile gelecek miniğim. Dualarınızı lütfen esirgemeyin 🤲🏻
gamze-cvdr aLmisMomS Rabbim seninde bebeğinde yardımcısı olsun. Sağlıkla kucağına al doğum hikayeni yaz inşallah. Dualarım seninle 🌷
Gamzedngdn aLmisMomS Rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin bizleri de en yakın zamanda kavuştursun 🤲37+6 olduk 🙂
M_N_R aLmisMomS ALLAH seninde bebegininde yardimcisi olsun canim.Rabbim bi nefeste dogurmayi nasip etsin.Saglikla sihhatle lucagina al in we ALLAH💖🤲💫
Esfdnc aLmisMomS Allahım seni ve bebeğini sağlıklı ve hayırlı şekilde kavuştursun inşallah Rabbim yar ve yardımcın olsun 🙏🏻