Merhaba canim cok gecmis olsun 35 inci haftamdayim ve yaklasik 3 haftadir ayni agriyi cekiyorum. Netten arastir ve mumkunse ya aile hekimine yada doktoruna danis sana ilac verecek magnorm diye birsey. Suya atinca eriyor portakal suyu gibi iciyorsun bu kadar bana cok iyi geldi. Erteleme lutfen. Ben aptallik edip gecer diye bekledim sakat kaldim sandim yuruyemedim yatip kalkamadim. Bu ilac cok iyi geldi. Ama sakin doktorunla konusmadan icme tabi sen. Netten de bakabilirsin siyatik agrisi da diyorlar hamilelikte oluyormus normal yani. Ama agrisiz gecirmek istiyorsan dedigim gibi ilac kullan. ☺️ Umarim gecer. Gorur gormez yazdim cunku nasil bi agri oldugunu biliyorum insallah bi an once sifa bulursun canim ❤️