Aleynasarica
Bu tarz söylemler bende hep ters olmuştur 😊
Oğlumu 38. Haftada acil sezaryen ile doğurmak zorunda kaldım.
İkinci hamileliğimdi. İlki sezaryen olduğu için buda öyle olacaktı. 39.haftayı planlıyorduk ama benim 37.haftadan itibaren yüksek sancılarım çıkmaya başladı ve 38 haftalıkken normal doğum yapacak biri gibi düzenli yüksek sancılarım vardı. Açılmam bile olmuş doğum anında doktorum söyledi.
O yüzden ben bu tarz söylemlere pek inanmıyorum 😊
Sağlıkla kucağına al inşallah 😊