Merhabalar hanımlar ben 22 haftalık gebeyim kullandığım bir ilaç bende yan etki yaptı acile gitmek zorunda kaldım çok şükür müdahale edildi doktorum ultrasondan bebeğe bakalım emin olalım dedi acil olduğu için beni doğumhaneye indirdiler benimde ilk gebeliğim kadınların çığlığını duyunca anlatılmaz derecede korktum ve o kadar kötü oldum ki anlatamam size Doğum korkum başladı hatta ben sezaryen olacam diye tutturdum benim gibi olup daha sonra Doğum yapabilen var mı acaba … bu arada bu korku bana çok normal gelmedi bayağı araştırdım kendimi denetledim ki psikologlar çok eskilerden beri insanların yüksek sesten etkilendiğini söylüyorlarmış ve bende öyle bir durum var ….