Kızlar bugün eşimle birlikte piknik yapmaya gittik sonrasında hamama gittik orda biraz kendimi zorlamış olabilirim sonrasında karnıma kramp şeklinde ufak ağrı oldu ama yoruldum diye önemsemedim sonrasında evde iç çamaşırımda lekelenme şeklinde kanama gördüm korktum ama bi ara çok kalırdım altımı acaba kalırken tahriş mi ettim o mu kanadı yoksa içeriden mi oldu tam anlayamadım. Böyle bişi yaşayan varmı bi yardımcı olur musunuz bana lütfen