Egeliiii Fatmanur13 gidip görmedim pazartesi göreceğim , benim doktorum dışardan gelicek orda doğum planladık
Degisken Hastaneye netten baktım . Beğendim gidip görmedim. Doğum orda olcak nasipse. Dr um dışardan gelcek.
Fatmanur13 Gonca2535 evet bende ona gittim geçen gün çok tatlı bir doktor cana yakın sevecen memnun kaldım
Fatmanur13 Gyemila ben 2 Temmuz’da gidicem yaptırıcam biz doktora sormadık ama radyoloji bölümüne sorduk 80 tl dediler
Gyemila Gonca2535 AA çok şaşırdım fiyat almamıştım ama bazı arkadaşlar burda 500 diye yazmışlar ondan sormak istedim teşekkür ederim Feyza hoca kendisi yapıyor değil mi 😊
Fatmanur13 Gonca2535 evet canım kayıt veren kıza sorduk fiyat oda radyoloji bölümüne fiyat sormamız söyledi
Gonca2535 Fatmanur13gittiğinizde memnun kalıp kalmadığınızı söylermisiniz ben sizden sonra gideceğim 🤗 birde radyolojiye gözükürüm