trmn_09 Kızlar 40+5 olduk bugün ogluşumla.normal doğum için bekliyorum.bugün mukus ( sümüksü) bi akıntı oldu hep ama ne agrım var ne sancım ilk gebeliğim bilgisi olan yardımcı olabilir mi ? Böyle olupta kaç gün sonra doğum oldu acaba
isimsizbebek trmn_09 nişanıniz geldi sanirim. Aslında sorunuzun cevabi net değil bence. Mesela benim nişanım geldiği anda suyum da geldi hemen hastaneye gittim..kiminin de doğumu günler sonra olabiliyor. Kolay doğumlar dilerim 💐
trmn_09 isimsizbebek teşekkür ederim. Evet sadece gün boyu akıntı vardı belki gece sandı gelir diye umut ediyorum günler yakın diye