Elifsultan__ Merhaba anneler 28 haftalik hamileyim bugün göğsümden sarı renkte akıntı geldi süt gibi değildi yani lekeliydi bu şekilde olan var mı acaba doktorum normal dedi ama benim göğüslerimde kist ve lezyon da var endişeliyim
Aydabdullah Elifsultan__ duydugun kadariyla ilk basta zaten beyaz degil sari geliyor merak etme endiselenme
1Anne_ Elifsultan__ cnm merak edip sıkma o sarı akıntı bebeğin doğunca alabilecegi en faydalı sıvıymış bütün vitaminleri iceriyormus hiç dokunma göğüslerine zaten iyi değilmiş sütünü sıkmak
Ecrinbzkrt Elifsultan__ benımde öle cnm endişe etme bı sabah kalktıgımda atletım saprası olmustu hatta😁 bazen yogun bazen arada gelıyor normal birsey ve inş sütlü bir anniş olucaz🥰
Rojdaaa Elifsultan__ aynı haftalarda bendede başladı 36 haftadayım hala devam ediyor sarımsı turuncumsu sıvı, kolostrum denen şey o. Sütten önce gelir bebeğin içeceği ilk sıvı o ve çok sağlıklı. Sıkmamalısın göğsünü ama
Elifsultan__ Ecrinbzkrt 1Anne_ Aydabdullah Ya çok sagolun iyi birşeyler duymaya gerçekten Ihtiyacim vardı 😍 kime sorduysam bizde böyle olmadı dogum yapınca geldi senin ki sarı git doktora dendi içimi rahatlattiniz 😇
Ecrinbzkrt Elifsultan__ biz her ınsanların dedıgı kötu seylere kfa takarsak çok işimiz var bazen o insanlara doktor harıcınde kulak tıkamamız lazım ben kuzenlerıme sorduğumda güzel seyler soyluyorlar bazen hamileleri rhatlatmak lazım🥰
Aydabdullah Elifsultan__ merak etme bende arastirdim o sari akinti bebege daha yararli ilk an oyle geliyor sonra normallesiyor. sari olan akintinin daha faydali yenidogan icin
Elifsultan__ Ecrinbzkrt gerçekten de öyle bende araştırma yaptim iyi şeyler yazıyordu ama tabi insanın başına da gelmeyince nerde bilsin benim merak ettiğim şuan geliyorsa dogumdan sonra süt gelmesi icin acı çekmem dimi kimisinin sütü zor geliyo
Ecrinbzkrt Elifsultan__ valla gelıcek dıe bılıyorum hep öle dedıler inş öle olucak cnm olumlu düşünelim🤲🏻 Bakalım haftaya gelırse benım haber verırım