Herkese merhaba. 25+1 deyim. Ctesi günü pilates yaparken kaşığımda hiç olmayan bi ağrı hissettim. Eğitmene de söyledim. Kaslarında açılma olmuştur dedi. Yalnız hala devam ediyor. Doktorumun Cenazesi varmış perşembe günü gidebileceğim doktora. Sizce erken doğum belirtisi olabilir mi ?