Nansnnsnsn iyi akşamlar. Öncelikle sağlıklı ve kolay doğum yaparsınız umarım. İlk başta kendinizi olumsuzluğa kaptırmayın sakin hep olumlu düşünün. Ben yaklaşık 4 ay önce genel anestezi ile doğum yaptım. Normal doğum olarak gitmiştim ancak sezaryana dönmek istedim. Sonda takılırken çok kısa sürüyor aman aman bir acı olmuyor. Doğumdan çıktıktan sonra ağrınız olabilir ama ağrı kesici vuruyorlar sürekli. Ben şimdi dönüp baktığımda hiç acı yaşadığımi hatırlamiyorum. Gerçekten kolay geçmişti. Ama bana göre normal doğum nasıl kişiye göre degisiyorsa sezaryan da öyle. Depend olsun yanınızda. Çok işime yaradı..kayısı suyu da götürün. Gazınizin çıkması gerekiyor. İlk yürüyüsten sonra bol bol yürüyün açılacaksiniz. Hemşirelerden muhakkak emzirme ile ilgili destek alın. Emzirme konusu bambaşka birşey . Nasıl olacağını öğrenin. İlk başlarda sütünuz gelmeyebilir bu normal doğumda da oluyor sakin endişelenmeyin. Birkaç gün içinde gelecektir. Siz şu an sadece eve üç kişi dönmenin hayalini kurun, inanın o kadar güzel birşey ki tarifi yok 💐