Nerden basliyim kızlar bilemiyorum ilk baştan başlamak istiyorum evlilik yıldönümünde hamile olduğumu öğrendim tabi testler falan yaptık 8 haftalıkken tek yumurta ikizlerine hamile olduğumu öğrendim tabi ben şaşkınlık icinde hemen doktoruma gittim ve bana ikiz gebeliklerin zorluklarıni anlattı ve beni zeynep kamil kadin dogum hastanesine yönlendirdi bende bir korku bir korku anlatamam size her gittiğim doktor çok riskli riksli dedi zeynep kamilden perinatoloji doktoru oya demirciyle tanıştım benim hayatımda tanıdığım en iyi doktorlar biri oya hanım diğeri de hakan gürbüz bey benim ve kızlarıma umut oldular 32 33 haftayı görmeyi hayal bile edemezken 35+4 haftayı tamamladık tabi benim sancılar 35 haftanın başında başladı ama öyle ağır değildi en son haziran 5 de nstye baglandım doktor sancıyı hissetmiyor musun dedi hayır dedim kız sen doguruyosun diyince bende bir korku kızlarım nasıl olcak diye ama beni zeynep kamile yatis yaptırmadım çünkü hastane doluydu bende hakan beyi aradım dedim hocam benim sancılarım başlamış ne yapalım dedim oda gel bir bakalım dedi geldim özel delta hospital baktılar açılma yok ama sancı çıkıyor doktor yatis yapalım istersen deyince hocam eksiklerim var onları tamamlayayım yarın sabah geleyim dedim oda suyun falan gelirse durma gel dedi tabi eve geldim oğluma doya doya öpüp kızlarımı kucağıma almaya sabah 10 işlemler yapıldı 12 de doğuma alındım ve kızlarım geldi ama daha görmek nasip olmadi doktorum kızların iyi sadece nefes alırken biraz zorlanıyorlar o yüzden gözlem altında dedi bana bol bol süt sağ ki kızlarımız erkenden annesine gelsin dedi dua edin olur mu benim minik ama büyük mucizelerim için..