17+1 gebeyim. İkinci çocuğum olacak inş. Kızımda 16 haftalıkken seyirme gibi olacak şekilde ilk hareketini hissetmiştim. Şimdi oğlum olacak inşallah ama hala hissederdim. İkincide daha erken hissedilir derler ama olmadı. Doktorlara göre 20. Haftaya kadar hissetmemek normalmiş. Ama benim gibi olabin anneler varsa benimle de paylaşırsanız sevinirim. Rahatlatırsanız destek olursanız sevinirim