ben yaptirma taraftarıyım. Nedeni ise. Bebeğinizin tüm gelişimini kontrol ettirmek dogum sornasi yaşanacak tüm problemlerin önüne geçebilmek.
Doktorum yaşadığı bir olayı anlattığı için böyle düşünüyorum.
Bebegin tum kontrollerini yapmış, bastan sonra takibini yaptığı halde diyaframinin gelismedigini farketmemis…
Bebek doğmuş, nefes alamadığı için ve sorunun ne olduğunu anlamaları uzun sürdüğü için birkaç saat sonra vefat etmiş. Eger kontrollerde farkedilseydi doğar doğmaz ameliyata alınirdi ve bebegi kurtarabiliriz dedi. Kendi tecrübesi bu sekilde…
Ayni sekilde Allah korusun. Bir rahatsızlığı varsa doğmadan bilmek herzaman daha iyidir.
Yinede herkesin kendi seçimi.