Arkadaşlar devlet hastanesinde sezaryen yasak diye duydum ben ilk doğumumu özelde yaptım kan pıhtılaşması vardı bende sakıncalı diye doktorum sezaryen dedi ikinci hamileliğimde de tayinden dolayı başka bir şehirde devlet hastanesinde düşünüyorum fakat ikinci hamileliğimde kan pıhtılaşması yok ama o da sezaryen olur diye düşünüyordum yasak mı devlette acaba bilgisi olan varmı ? Şimdiden teşekkürler 😊