8152 Hanımlar 15haftalik hamileyim prilam kullandım fayda etmedi Dramamine kullandım fayda etmedi gerçekten iyi değilim kusarken çok zorlanıyorum hatta ayıptır söylemesi az da olsa idrarımı kaçırıyorum 16haziranda randevum var başka hap isticem hap kullanmakta faydalı değil evet ama hap kullansam da geçmiyor ki o bulantı geldiği an direk kusuyorum her sabah kusuyorum aç karnına kahvaltının ortasında veya hicbirsey yiyemiyom doğal çözüm yokmu bir anda 9kilo verdim ramazanda oruç tutmadigim halde 11haftalikken zayıfladım ve sonra bir aydır kilo alamadım napıyım hanımlar psikolejik olarak çok çöktüm çok zorlanıyorum sürekli kusarken ağlıyorum 😔😔😔
Ebrdef 8152 çok zor bir süreç Allah yardımcınız olsun, çok iyi anlıyorum bende çok ağladım o kusma anlarında, 9 kilo çok fazla sanki randevunuzu beklemeden gitseniz mi doktora serum falan alsanız iyi gelir belki
Aynurr16 8152 bu durumda doktor idrar testi ister ve gerekliyse hemen serum verir sizin bebeğiniz için serum şart 🌸
8152 @Aynurr16 idrar kan hepsini verdim bı sorun çıkmamıştı bu 9kiloyu verdikten sonra gayet normal bebek dedi
8152 @Aynurr16 9kklo verdikten sonra gittim kan idrar ikili tarama hepsi yapıldı gayet normal dedi doktor iyi bebek dedi işte miyde hapı verdi ama faydası olmadı gene bı ara hafifledi bu ara gene arttı