Kızlar dün ikinci kez hamile olduğumu öğrendim değişik duygular içindeyim. Tabi ki asla üzülmüyorum ama ilk çocuğuma yetememem diğer çocuğumu ya az seversem korkusu beni üzüyor. Birde ilk doğumum doktor hatası yüzünden sezeryan oldu ve kızım şuan 15 aylık diğer doğumumda kızım 22 aylık olacak sizce normal doğum yapabilir miyim bu konuda tecrübeli bildiğiniz doktor var mı istanbulda