Leylayunus Kızlar ben kaşıntı yaptığı için jilet kullanamyrm 2 aylık hamileyim veet tüy dökücü krem kullanyrm bi sorun olurmu ki 🤦🏻♀️
ElanrBlkc Leylayunus olmaz canım bn kullndım. Ama doğuma az kaldığı için ağda yapamadığımdan kullandım. Şuan daha erken iken bence kuaföre komple ağdaya git inanki büyük rahatlık. Benim canım yandığı için gitmedim ağdaya artık
Eliftmzkrkmz Leylayunus ağda öncelik. Ben şuan ağdayada gidemiyorum kardeşim eldivenle yapıyor sağolsun.
Cucu2015 Leylayunus hamilelikte önerilmiyor diye biliyorum 🤷🏻♀️ Bir araştır istersen ya da en güzeli doktoruna sor
ElanrBlkc Leylayunus ya jilet yada krem. Ama çok erken çıkıyo ve kaşımdırıyo bu sefer sen iyi bi kuaför bul konuş nazikçe ağdanı yapsın